Retouren

Producten mogen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd. Na het aanmelden van uw retour dient het product binnen 14 dagen retour te worden gezonden. Bij uw bestelling vind u het retourformulier. Hierop staan alle instructies om te retourneren. Wilt u meer weten over de voorwaarden? Lees dan onze algemene voorwaarden. Voor vragen kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice op (053) 4353 194.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.'

 

Betalen

  • Achteraf betalen
    Het is mogelijk om achteraf te betalen. U krijgt achteraf van onze payment provider een factuur die binnen 14 dagen dient te worden voldaan.  
  • Betalen per bankoverschrijving
    Als u heeft gekozen voor een vooruitbetaling kunt u het totaalbedrag overmaken naar onze bankrekening. Na ontvangst van uw betaling versturen wij de producten. Het kan gemiddeld 1 à 2 werkdagen duren voordat de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank. De betaal instructies krijgt u nadat u uw bestelling geplaatst heeft.
  • BTW
    In alle genoemde prijzen zit reeds 21% btw verwerkt. 

 

Verzenden & bezorgen

Verzendkosten
Bij een bestelling boven de 75 euro nemen wij de verzendkosten van 4,95 euro in Nederland voor onze rekening. In het buitenland kunnen deze kosten hoger liggen, ongeacht het orderbedrag.

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Bed-Mode.nl
Bakkerskamp 56
7582HB Losser
053 4353194
klantenservice@bed-mode.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bed-mode.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).